My Life - Morzsányi bemutatkozás

2009.06.28. 13:12 | Iron Centurio | Szólj hozzá!

 

 Van néhány ismerősöm, ki már rendelkezik saját bloggal. Esetleg szerkesztője egynek, vagy fejlesztője. Az Internet percről, percre több és több embert hálóz be. Jó, ez? Vagy rossz? Mindenki döntse el maga. Annyi szent, hogy engem már az ujja köré csavart. De nem vagyok függő! Nem, nem vagyok! Na jó. Magamat meggyőztem xD .
 No de viccet félre téve. Üdvözöllek a blogomon, ahol bármi szóba kerülhet. Film, Konzol, Politika, Zene, Képregény, Sport, vagy bármi más. Mivel itt azon dolgokat fogom feltüntetni, ami számomra érdekes, vagy fontos, esetleg magamat hirdetem.
Pár szó rólam…

 Hát a nevemet nem mondanám meg, hisz azért használok más nick nevet. Ha nem így lenne, akkor közölném. Koromat szintén nem hoznám a kedves olvasó tudtára, mert sokaknak akkor már elő ítélete van. Szóval tekints annyinak, amennyinek az írásaim, és véleményezéseim során gondolsz.
 Jó családban élek, rokonaim jó emberek. Nem panaszkodhatok semmi miatt, mivel mindenem meg van, amire valóban szükségem lehet. Szabad időmben sport, internet, és a barátok jöhetnek szóba, meg az olvasás, illetve a tv nézés, ami a fiatalság megrontója :) .
Szerintem így kezdésnek ennyi elég is rólam. Majd jobban megismertek akkor, ha olvassátok a cikkeket.
Addig is, Centurio kilép!

További kellemes időtöltést neked!  

 

A bejegyzés trackback címe:

https://centurio.blog.hu/api/trackback/id/tr221213341

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása